Dobrý boj.
Doufám, že jste se nenechali zastrašit trochou laické teorie.
Je jasné, že hry slouží především k zábavě, ale není nic ostudného, když
Pán Jeskyně (Gamemaster) proloží epizodu něčím, z čeho se hráči mohou
poučit, nebo co nějak rozšíří jejich obzory. Máte-li mezi sebou hráče
mimořádně odolné vůči myšlenkovému update věřte, že v členité barevné,
zkrátka dobré hře, se dá takový poučný prvek dobře schovat a kdo chce,
jistě Vámi ukrytý poklad objeví.
Gamemaster má dokonce možnost vytipovat si slabinu některého z hráčů a
zakomponovat ji do příběhu jeho postavy. Není od věci si ve hře vyzkoušet
něco, co nám v životě nejde. (Nicméně opatrně, hráči mívají prudké reakce
na to, když ve hře narazí na něco, co jim pije krev i v reálném životě,
když jim jednoduše nastavíte zrcadlo.)
Zadaří-li se však, radost je o to větší.
Co dodat? Objevujte, bádejte, komplikujte i zjednodušujte, zachraňujte,
stíhejte, zkrátka dělejte co umíte a když Vám dojde inspirace... Dobrý
boj!