HROCHland
Hry na hrdiny
ULMEA AI
Wheeria
Orwarské knížectví
Publikace
Dodatky
Styrea
E-mail
Jiné činnosti skupiny
Civilization IV

naše stránky hostí
valka.cz

po zkušenosti doporučujeme
firefox_home

rádi navštěvujeme
kvasha.net

stáhněte si logo operátora
logo operátora

Kníže Whertan Tajná dohoda Martila Odchod králů
Velikáni 8. egilu: Hynert Vasin Plamen Zhorgan

Odchod králů

   Pod tíhou žalu si královna wheerů sáhla na život. Ani nejmocnějším z lesních čarodějů se ji nepovedlo přivést zpět na tento břeh světa. Nechtěla. Král věda, že zradil důvěru svého lidu, odešel jen s malou skupinou věrných na sever do pustiny. O málo později jej následoval do posledního muže celý jeho dvůr. Tato událost je dnes popisována jako ´Odchod Ryšavců´.
   Trvalo celý věk, než se následovníkům čaroděje Tirina Hobarského podařilo objevit stopy rodu, o němž se všichni domnívali, že zmizel v severních hvozdech a v divočině jeho příslušníci do posledníhozemřeli.
   Tak se lidé o mnoho staletí později dozvěděli o strašlivé kletbě, která stihla posledního krále wheerů, Zhaal Lia Tiera. Jako svůj trest musel přijmout Žezlo Skyll, jež zmněnilo jeho podobu k nepoznání. V těle nestvůry trápil svůj pomalu vymírající lid a nikdo z ryšavců se jej po celé generace neodvážil zabít, protože všichni věděli, že tělo nestvůry ukrývá duši jejich dávného krále. Přesto se Whertanovým potomkům podařilo vybudovat malou civilizaci ztracenou v pustině, založenou na síle ducha, rozvíjení vnitřní podstaty, uměleckého cítění a magického nadání.
Co se mezitím dělo v království? Ryšavci nebyli utlačovatelé. Zkrátka díky své přirozené autoritě a inteligenci prorostli se strukturou království a teď byli najednou pryč. Do jednoho. Vládnoucí struktura se zhroutila.