HROCHland
Hry na hrdiny
ULMEA AI
Wheeria
Orwarské knížectví
Publikace
Dodatky
Styrea
E-mail
Jiné činnosti skupiny
Civilization IV

naše stránky hostí
valka.cz

po zkušenosti doporučujeme
firefox_home

rádi navštěvujeme
kvasha.net

stáhněte si logo operátora
logo operátora

Araver Sangyr Důvěra za důvěru Gebriti Astver Sangyr Intres z Twolu Boj o moc Rod Laurosů Úpadek rady Nástup byrokratů Vilem z Llonu Příběh ztracené paměti

Úpadek rady

  Niren dožívá poslední léta v úřadu a Ilkas Vinier, známý nyní spíš pod přezdívkou Plamen, si několik měsíců užívá zaslouženou slávu. Díky jeho vítězství definitivně padly poslední předsudky vůči magii. Začínají se zdvihat první hlasy, volající po ochráncích vládnoucích kouzelnou mocí. Doba pramágů je však pohřbena tisíc let v minulosti a Plamen začíná mít mocichtivých pánů, kteří ho chtějí získat na svou stranu brzy plné zuby. Neví, že jej mnozí z nich chtějí jako záštitu proti Kruhu, kterého se většina z nich bojí. Plamen nikdy nenechal žádné jednání dojít tak daleko, aby se dozvěděl pravdu. Brzy mizí, aby o něm přes dvěstě let nikdo neslyšel.
  Tak konečně povolila pouta, svírající ruce stravlinského Kruhu a k Orwaru se opět připlížily zlé časy. Všechny noční můry Kruhem opředených orwarských pérů se naplnily a nastala éra stravlinských araverů. Samozřejmě, že stále existovala rada Orvaru, ale za nitky tahal prostřednictvím Kruhu pán Emregalu, který navíc posíl Kruh tím, že přijal několik osobních žáků, aby posílil schopnosti Kruhu. Z Rheilwelu se stala škola, vychovávající Kruhu nové členy.
  Stravlinští páni si snadno zvykli na podporu Kruhu a vychovávali své syny jako budoucí aravery. Kruh dokonce poskytl některým prominentům rádce, vládnoucí magií a tak se vlastně splnily touhy prostého lidu. Vojenská moc Orwaru začala upadat.