HROCHland
Hry na hrdiny
ULMEA AI
Wheeria
Orwarské knížectví
Publikace
Dodatky
Styrea
E-mail
Jiné činnosti skupiny
Civilization IV

naše stránky hostí
valka.cz

po zkušenosti doporučujeme
firefox_home

rádi navštěvujeme
kvasha.net

stáhněte si logo operátora
logo operátora

Z nicoty Staré rasy Propastí let Lidská rasa Anakha

Propastí let

Tak přišli konečně na svět i lidé. Jistě jste si všimli logické mezery v našem vyprávění. Rasy defilují jedna za druhou, ale na straně jejich tvůrců jsou podstatné mezery. Na počátku jsme se zmínili o bytosti jménem Aal, která stvořila svět Ulmea-Ai. Najednou jsou tu i další bohové, ale kde se vzali?
  Nevíme.
Prostě tu jsou. Je jen těžké pochopit, proč byla na počátku všeho jedna všemocná bytost a najednou se to tu jimi jen hemží. Kde se berou? Kde je líheň těch, kteří mají moc nad osudy jiných? Jsou ti ostatní následovníky velkého Aala z řad těch, které sám stvořil? Jsou to snad jeho synové, nebo pouhé odrazy jeho bytí v této rovině reality?
  Něco přeci jen víme. Téměř v žádném z egilů se nehovoří o stejném počtu bohů. Navíc s každým egilem vzrůstá počet bytostí známých jako synové a dcery bohů. Ano. Hovoříme o polobozích.
  Navíc tu máme jednu shodu. Bytost, která se v jednom egilu objevuje jako polobůh, je o egil později najednou bohem. Jde zde o jakési přirozené, nebo volené nástupnictví, nebo mezi mocnými zuří boj boj o moc? Boj o to, kdo bude smět hrát hru s osudy smrtelníků?
  Těžko říci. Bohové byli, jsou a budou. Snad najdeme odpověď v řadách kultů, organizací, tajných společenství, nebo náboženských sekt z nichž každá tvrdí, že se svým bohem rozmlouvá.