Změny starších HrochModů pro CIVILIZATION IV BtS
Novinky starších verzí:Do verze cca 1,5 vznikal komplexní slovenský národ
Verze 2,0 měla už i kompletní národ český
Třetím impériem byla Wheeria, národ z knihy araverův meč
Verze 3,2 byla první plně kompatibilní s datadiskem BtS
Začaly přibývat improvementy pro úpravu pevniny i moří
Jako první přišel HrochMod s jednotkami horkovzdušný balón a hovercraft (vznášedlo)
Mezi divy přibyl Pilsner Urquell, ale také např. Burj al Arab, Meteora, Golden gate, Qumran monastery, Hubbleův teleskop, Gilda hrdinů, via appia, Velký kanál, Stará aréna, Jokhang, Tianning temple, Tsukiji fish market, Zahrada svatého Vojtěcha,
Možnost změnit zem na vodu a naopak
Přidáno několik světových divadel
Infobary a jejich nové uspořádání
Nové technologie
Nové zdroje: stepní králík, konopí, chmel, len, orichalkum, archeologický artefakt, brambory, sůl, přírodní bohatství, drama,
Letecké základny umožní letounům přistát mimo město
Nové jednotky: adventurer, bojový robot, gravitank, hoverformer, entertainer, karavana, různí otroci, orbitální bombardér, chinook, dromon, dobývací věž, dutch fusselier, arjah, zbojník
Nová povýšení: anubis, tramp, Woodsman4, barbar hunter, animal hunter, OTROKÁŘ, legenda, mentor, grandmaster a povýšení každého z náboženství.
Nové budovy: fontána hrdinů, městský štít, městské zahrady, pekárna, history institut, muzeum,
Body za množtví budov Vámi zavedeného náboženství umožňují postupně vylepšovat vlastnosti vašich katedrál
Kromě vesnic najdete na začátku hry i ostrovy se stejnou funkcí
Po bobití nepřátelského města získáte technologii nepřítele, jako v civ2
Archeologický modul - trosky spálených měst mizí, aby se po tisíciletí objevily ruiny, využitelné archeology.
Na souši přibyl terén bažina a na moři hlubina
Z budovy SlaveMarket se město příliš neraduje, ale umožňuje zrod velké osobnosti mezi otroky
Zpět