Změny starších HrochModů pro CIVILIZATION IV BtS
Novinky starších verzí:

Do verze cca 1,5 vznikal komplexní slovenský národ

Verze 2,0 měla už i kompletní národ český

Třetím impériem byla Wheeria, národ z knihy araverův meč

Verze 3,2 byla první plně kompatibilní s datadiskem BtS

Začaly přibývat improvementy pro úpravu pevniny i moří

Jako první přišel HrochMod s jednotkami horkovzdušný balón a hovercraft (vznášedlo)

Mezi divy přibyl Pilsner Urquell, ale také např. Burj al Arab, Meteora, Golden gate, Qumran monastery, Hubbleův teleskop, Gilda hrdinů, via appia, Velký kanál, Stará aréna, Jokhang, Tianning temple, Tsukiji fish market, Zahrada svatého Vojtěcha,

Možnost změnit zem na vodu a naopak

Přidáno několik světových divadel

Infobary a jejich nové uspořádání

Nové technologie

Nové zdroje: stepní králík, konopí, chmel, len, orichalkum, archeologický artefakt, brambory, sůl, přírodní bohatství, drama,

Letecké základny umožní letounům přistát mimo město

Nové jednotky: adventurer, bojový robot, gravitank, hoverformer, entertainer, karavana, různí otroci, orbitální bombardér, chinook, dromon, dobývací věž, dutch fusselier, arjah, zbojník

Nová povýšení: anubis, tramp, Woodsman4, barbar hunter, animal hunter, OTROKÁŘ, legenda, mentor, grandmaster a povýšení každého z náboženství.

Nové budovy: fontána hrdinů, městský štít, městské zahrady, pekárna, history institut, muzeum,

Body za množtví budov Vámi zavedeného náboženství umožňují postupně vylepšovat vlastnosti vašich katedrál

Kromě vesnic najdete na začátku hry i ostrovy se stejnou funkcí

Po bobití nepřátelského města získáte technologii nepřítele, jako v civ2

Archeologický modul - trosky spálených měst mizí, aby se po tisíciletí objevily ruiny, využitelné archeology.

Na souši přibyl terén bažina a na moři hlubina

Z budovy SlaveMarket se město příliš neraduje, ale umožňuje zrod velké osobnosti mezi otroky
Zpět